HEJDÅ SVERIGE!

Nu ska jag snart gå och lägga mig för att vakna upp runt 4 i natt och sen ta taxin till Arlanda kl 10 över fem. Kl 5 över sju imornbitti går planet mot Egypten! Jag har knappt fattat att imorn kommer jag stiga ut där i den varma luften och slippa detta äckliga kalla snöväder i en vecka. Det ska bli otroligt skönt att bara slappa där på stranden och bli bruuun - det är målet för denna vecka. Bli äckligt brun! Men sen tvingar mamma och pappa mig att prova ut ett par simfötter och snorkelutrustning för att snorkla där -.- Jag vill inte! Haha jag är rädd för fiskarna och håller mig hellre på stranden. Men måste ju egentligen prova på iallafall en gång eftersom att det är ett sånt otroligt vackert korallrev och massa färgglada fiskar. Jag har ipod, böcker och lite plugg som får sysselsätta mig där nere när jag bara är inne på hotellrummet. Visst det ska bli skönt att bara vara för mig själv ett tag, och bara varva ner. Men tycker att det känns lite mycket med en hel vecka. Jag kommer garanterat bli uttråkad!

Bjuder på en hel drös med bilder på vårat hotell! HA ETT JÄVLIGT BRA SPORTLOV! Jag ska försöka skriva ett inlägg samma kväll som jag kommer hem på. Annars hörs vi nästa onsdag! PUSSS



Ha det braaaaaaaaa puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0